Comunicari marketing - IMARSKIN
Folosim cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului, a personaliza și măsura reclamele și a îmbunătăți calitatea site-ului nostru.
Gestionați cookie-urile
Doar cele necesare Acceptați toate

Comunicari marketing

„Atunci când ne dai consimțământul pentru folosirea datelor tale în scop de marketing, prelucrăm adresa ta de e-mail și/sau nr. de telefon pentru a-ți transmite mesaje cu oferte, promoții, articolele inspiraționale și informații despre campaniile curente ale BOTANICAL SRL”

 

Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții. Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător  Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă  afectează similar într-o măsură semnificativă. Mesajele trimise (e-mail/SMS/telefonic/mobile push/web push/etc.) sunt transmise în baza consimțământului dvs. Regăsit în secțiunea Cont client -> Opțiuni. Puteți solicita dezabonarea din cadrului unui canal de marketing, prin completarea formularului din pagina de Contact și precizarea faptului că nu doriți să beneficiați de mesaje tip marketing pe unul dintre canalele noastre.

 

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE ALE PROGRAMULUI DE FIDELITATE CARD GOLD ELITE MEMBER

 

La depășirea pragului de 3 comenzi sau a sumei de 2100 de RON pentru comenzile plasate pe www.imarskin.ro sau www.maisonolfactif.com, dar și www.beautyceutic.com + www.skinopharm.ro puteți aplica pentru cardul Elite Gold care vă oferă avantajele membrilor Elite:

- 10% reducere la comenzile online si cele facute in concept store-ul din Baneasa pentru toate brandurile din conceptul Pharm. Ioana Marinescu.

- 10% reducere discount permanent prin cardul Elite Gold;

- 50% reducere discount cu ocazia zilei de naștere;

- O dermoanaliză gratuită în  concept-store-ul din Baneasa;

- Concursuri cu premii surpriză;

- Reduceri exclusive;

- intalniri tip Zoom Meeting cu farmacist Ioana Marinescu si restul clientelor VIP, cat si acces la intalnirile anuale ale clientilor VIP.

Mențiuni:

Beneficiile acestui card nu se cumulează cu alte beneficii, oferte sau promoții.

 

Pentru relații suplimentare legate de cardul Elite Gold puteți apela la numărul de telefon +40745630112, cu program L-V: 09:00-18:00 sau pe rețelele noastre de socializare.

 

SCOP

Programul de fidelitate IMAR SKIN (denumit în continuare "Programul de Fidelitate IMAR SKIN") este un program administrat de BOTANICAL SRL cu sediul în str. Trandafirilor, nr. 7, Tătărani, județ Prahova, cod poștal 107059, România, având C.U.I. 46817291, atribut fiscal RO, număr de înregistrare în Registrul Comerțului J29/2668/2022. În funcție de numărul de achiziții efectuate pe www.imaskin.ro, www.beautyceutic.com, www.skinopharm și/sau www.maisonolfactif.com, acest program oferă dreptul la beneficii și/sau oferte exclusive.

 

Programul de Fidelitate IMAR SKIN include:

  • programul IMAR SKIN Elite Gold

 

Programul de Fidelitate IMAR SKIN oferă membrilor dreptul la un card de fidelitate fizic (denumit în continuare "Cardul de Fidelitate "). Acesta este un Card "Gold" în cadrul programului IMAR SKIN Elite Gold.

 

Programul de Fidelitate IMAR SKIN este adresat persoanelor care au o adresă poștală în România (domiciliu sau reședința, chiar temporară) sau U.E, U.K. și care respecta prevederile acestor termeni si conditii, inclusiv care au furnizat anumite date cu caracter personal, conform prevederilor articolului “Date personale" ale acestor termeni și condiții și care au calitatea de clienți IMAR SKIN.

 

Programul de Fidelitate IMAR SKIN este adresat persoanelor cu vârsta de cel puțin 18 ani împliniți la data înscrierii în program.

 

IMAR SKIN își rezervă posibilitatea de a solicita în orice moment un document care să facă dovada identității persoanelor care doresc să se înscrie sau care s-au înscris în Programul de Fidelitate IMAR SKIN, în special în cazul duplicării numelor.

 

CONDIȚII PENTRU OBȚINEREA CARDULUI IMAR SKIN Elite Gold

 

Cardul IMAR SKIN Elite Gold este disponibil gratuit clienților Elite, la cerere. Poate fi obținut în urma plasării comenzilor pe site-ului imarskin.ro, www.beautyceutic.com, skinopharm.ro sau www.maisonolfactif.com. În vederea înscrierii în program este necesară alocarea unor date personale precum: nume, număr de telefon de contact. Cardul este trimis membrilor, la adresa poștală comunicată, în momentul plasării primei comenzi online pe imarskin.ro, www.beautyceutic.com, www.skinopharm.ro sau maisonolfactif.com după ce clientul a fost anunțat cu privire la faptul că este eligibil pentru primirea cardului.

 

Informațiile personale sunt prelucrate în conformitate cu articolul “Date personale" ale acestor Termeni și Condiții. Înscrierea în Programul de Fidelitate IMAR SKIN poate fi înregistrată doar dacă informațiile furnizate în momentul înscrierii sau efectuării comenzii pe imarskin.ro, www.beautyceutic.com, www.skinopharm.ro sau www.maisonolfactif.com sunt complete, în conformitate cu formatul solicitat și utilizabile. Este responsabilitatea fiecărui membru să actualizeze informațiile sale. În orice caz, BOTANICAL SRL nu poate fi tras la răspundere în cazul în care membrul nu primește o ofertă din cauza unor informații neactualizate sau inexacte.

 

Botanical SRL își rezervă dreptul de a modifica condițiile de emitere a Cardului IMAR SKIN Elite Gold în orice moment.

 

CONDIȚIILE DE UTILIZARE A PROGRAMULUI DE FIDELITATE CARD GOLD ELITE MEMBER

Cardurile Programului de Fidelitate Imar Skin sunt nominale, personale si rezervate persoanelor fizice pentru uz propriu, cardurile nu pot fi utilizate pentru achizitii efectuate de persoane juridice. Acestea sunt netransmisibilie si nu reprezinta, in niciun caz, carduri de plata.

 

Nu poate exista mai mult de un singur Card de Fidelitate pentru aceeasi persoana (acelasi nume, prenume, adresa, e-mail si/sau SMS), iar beneficiile asociate nu pot fi cumulate. Botanical SRL isi rezerva posibilitatea de a efectua orice verificare pentru a examina validitatea inscrierii. In cazul in care Botanical SRL constata ca aceeasi persoana detine mai multe Carduri ale Programului de Fidelitate CARD GOLD ELITE MEMBER, datele si beneficiile membrului vor fi inregistrate o singura data pe acelasi Card si cardurile suplimentare vor fi dezactivate, iar beneficiile duplicate vor fi eliminate. Se specifica faptul ca un membru poate oricand sa acceseze spatiul sau de client in magazinul online imarskin.ro sau apeland la serviciul clienti, numarul de telefon +40219928 (numar cu tarif normal).

 

Membrii se angajeaza sa utilizeze Programul de Fidelitate CARD GOLD ELITE MEMBER in conformitate cu prevederile acestor Termeni si Conditii generale. In caz contrar, Botanical SRL isi rezerva posibilitatea de a suspenda sau a inchide contul de fidelitate al membrului, de a dezactiva sau de a indeparta punctele, beneficiile de pe Cardul sau Cardurile de Fidelitate, in conditiile stipulate in Articolul "Suspendare / Dezactivare / Pierdere beneficii".

 

BENEFICIILE PROGRAMULUI DE FIDELITATE CARD GOLD ELITE MEMBER

Cardul GOLD ELITE MEMBER permite detinatorul sau, la prezentarea acestuia, sa beneficieze de 10% discount in concept-store-ul din Baneasa Shopping City, Romania si pe site-urile imarskin.ro si maisonolfactif.com.

 

Detinatorul beneficiaza de discount din momentul primirii in format fizic a cardului si poate accesa discount-ul folosind ca forma de identificare numele, prenume, cat si numar de telefon alocat acestuia.

 

Beneficiile nu pot fi transferate sau schimbate pentru contravaloarea lor in numerar.

 

In cazul unei cereri de retur in concept-store-ul din Baneasa Shopping City, Romania sau pe site-ul imarskin.ro, maisonolfactif.com, Botanical SRL isi rezerva posibilitatea de a reduce beneficiile acumulate pe cardul Programului de Fidelitate a carui rambursare este solicitata.

 

Numarul de zile de cumparaturi si numarul de beneficii acumulate pot fi consultate:

 

in magazin: printr-o solicitare adresata unui consultant de vanzari,

telefonic la numarul +40219928 ((numar cu tarif normal).

 

REDUCERE PENTRU ZIUA DE NAȘTERE 

În calitatea de posesor al cardului Elite Gold și de membru al grupului Elite beneficiați de reducere 50% cu ocazia zilei de naștere. 

Pentru a beneficia de reducere este necesar să faceți dovada zilei Dvs. de naștere. 

De asemenea, reducere se poate accesa la primele achiziții după ce ați devenit membru al grupului Elite Gold și sunteți posesor al cardului Gold.

Reducerea se acorda o singură dată pe an și nu se cumulează cu alte discount-uri, promoții, reduceri.

 

Beneficiile oferite detinatorului unui card al Programului de Fidelitate pot varia conform informatiilor transmise de acesta si de preferintele sale de comunicare (adresa postala si/sau email si/sau SMS). In acest context, se specifica in mod expres ca obtinerea anumitor beneficii este legata de mijloacele de comunicare alese de membru.

DATE PERSONALE

 Botanical SRL colecteaza datele personale ale membrului in momentul inscrierii in Programul de Fidelitate pe site-ul imarskin.ro sau in concept-store-ul din Baneasa Shopping City, Romania.

 

Aceste informatii sunt colectate de catre consultantul de vanzari din magazin, prin intermediul programului de inscriere, sau prin intermediul site-ului imarskin.ro.

 

Atunci cand clientul are deja un cont pe site-ul imarskin.ro si doreste sa se inscrie in Programul de Fidelitate GOLD ELITE MEMBER, trebuie sa verifice cu un reprezentant Botanical SRL daca este eligibil pentru inscriere. Datele contului online declarate la crearea contului sunt utilizate pentru inscrierea in cadrul Programului de Fidelitate mentionat in conditiile stabilite in prezentul document de Termeni si Conditii Generale, precum si in conformitate cu termenii Politicilor de Confidentialitate. In plus, membrul isi poate utiliza Cardul de Fidelitate atat pentru achizitii in concept store-ul din Baneasa Shopping City, Romania sau online pentru a beneficia de avantajele sale pe site-ul imarskin.ro sau maisonolfactif.com. Prin urmare, membrul trebuie sa introduca codul unic de reducere asociat Cardului sau de Fidelitate in momentul efectuarii unei tranzactii pe imarskin.ro sau maisonolfactif.com si sa specifice numarul de telefon si numele asociate cardului pentru achizitiile din concept store-ul din Baneasa Shopping City.

 

CATEGORII DE DATE PERSONALE PRELUCRATE

Urmatoarele informatii pot fi prelucrate din momentul inscrierii in Programul de Fidelitate CARD GOLD ELITE MEMBER.

nume, prenume;

adresa postala;

adresa de e-mail si/sau numar de telefon;

data nasterii;

date rezultate din accesarea site-ului imarskin.ro, maisonolfactif.com si date rezultate din efectuarea altor verificari privind validitatea inscrierilor in Programul de Fidelitate CARD GOLD ELITE MEMBER;

date rezultate ca urmare a utilizarii Serviciilor noastre

Adresa de e-mail si/sau numarul de telefon si/sau adresa postala sunt solicitate de Botanical SRL la momentul inscrierii, pentru a-i transmite clientului, in functie de canalul de comunicare ales, informatii privind cardul acestuia, beneficiile aferente utilizarii cardului (inclusiv promotiile existente sau produse si servicii noi disponibile in magazine sau online).

 

Ulterior, accesarea beneficiilor, atat pe site-ul imarskin.ro si maisonolfactif.com, cat si in concept-store-ul din Baneasa Shopping City, Romania se poate face doar cu codul de reducere asociat cardului (pentru achizitii online), respectiv numele si numarul de telefon (pentru achizitiile din concept-store-ul din Baneasa Shopping City, Romania).

 

SCOP SI TEMEI JURIDIC

 

Informatiile referitoare la istoricul achizitiilor membrilor si la utilizarea serviciilor sunt prelucrate astfel de catre BOTANICAL SRL:

 

 datele furnizate de persoana in cauza in vederea inscrierii in Programul de Fidelitate IMAR SKIN sunt prelucrate in temeiul executarii unui contract (acceptarea Termenilor si conditiilor Programului de Fidelitate IMAR SKIN si participarea la acest program echivaleaza cu executarea unui contract);

  • datele rezultate din optiunea persoanei in cauza privind canalul/ele de comunicare sunt prelucrate in temeiul consimtamantului acestei persoane;
  • date rezultate din accesarea site-ului imarskin.ro si maisonolfactif.com si date rezultate din efectuarea altor verificari privind validitatea inscrierilor in Programul de Fidelitate Imar Skin sunt prelucrate in temeiul interesului legitim al Botanical SRL, in vederea organizarii si administrarii Programului de Fidelitate Imar Skin;
  • date rezultate ca urmare a utilizarii serviciilor noastre sunt prelucrate in temeiul interesului legitim al Botanical SRL, in vederea personalizarii comunicarilor de marketing si publicitare in functie de preferintele persoanei in cauza.

Ne asiguram ca luam in considerare potentialul impact pe care utilizarea datelor dvs. l-ar putea avea asupra dvs. si asupra utilizatorilor Site-ului in general. In cazul in care constatam ca interesele sau drepturile si libertatile fundamentale ale dvs. prevaleaza asupra interesului nostru legitim, nu vom utiliza datele dvs. cu caracter personal in baza acestui temei legal si va vom solicita consimtamantul pentru prelucrare.

 

 PERIOADA DE PASTRARE

 

Informatiile privind membrii sunt pastrate de BOTANICAL SRL pentru o perioada care nu depaseste durata necesara scopurilor pentru care au fost colectate, pe durata perioadei de apartenenta la Programul de Fidelitate Imar Skin, plus termenul de prescriptie aplicabil in special in scopurile de a pastra dovada tranzactiilor si de a permite BOTANICAL SRL sa isi indeplineasca obligatiile legale, dupa care sunt sterse, arhivate pentru a ne indeplini obligatiile legale, sau sunt anonimizate pentru studii si statistici, dupa caz.

Datele dvs. personale prelucrate in scopul Programului de Fidelitate IMAR SKIN si al contului de fidelitate IMAR SKIN (in cazul in care aveti un astfel de cont), vor fi sterse in cazul in care:

 

 Decideti sa parasiti Programul de Fidelitate IMAR SKIN.

Pentru a face acest lucru, trebuie sa solicitati parasirea Programului de Fidelitate IMAR SKIN prin contactarea noastra prin posta la urmatoaea adresa: Spaiul Unirii, Nr. 165, Complexul de Birouri Timpuri Noi Square, cladirea TN Offices 2, etajul 7, sector 3, Bucuresti, prin telefon de Luni pana Vineri intre 9 - 18 la 0219928 (apel telefonic cu tarif normal, *pentru controlul calitatii, acest apel poate fi inregistrat), sau trimitandu-ne un e-mail la adresa hello@imarskin.com.

 

SAU

 

Nu mai folositi Programul de Fidelitate IMAR SKIN

Vom considera ca nu mai folositi Programul de Fidelitate IMAR SKIN daca indepliniti urmatoarele doua criterii cumulative:

 

Nu ati efectuat nicio achizitie la IMAR SKIN utilizand Cardul de Fidelitate in ultimul an;

SI

 

Ati incetat sa interactionati cu BOTANICAL SRL in acest an, nu ati utilizat codul aferent cardului dvs.

In cazul in care BOTANICAL SRL prelucreaza datele in temeiul interesului legitim al BOTANICAL SRL, datele vor fi pastrate pe perioada existentei interesului legitim, dar nu mai mult de 3 ani de la ultima interactiune pe care ati avut-o cu noi, dupa care sunt arhivate pentru a ne indeplini obligatiile legale, sau sunt anonimizate pentru studii si statistici.

In cazul in care BOTANICA SRL prelucreaza datele in temeiul consimtamantului dvs, datele vor fi pastrate pana la retragerea acestuia, dar nu mai mult de 3 ani de la ultima interactiune pe care ati avut-o cu noi, dupa care sunt arhivate pentru a ne indeplini obligatiile legale, sau sunt anonimizate pentru studii si statistici.

 

DESTINATARI

Aceste informatii sunt transmise afiliatilor nostri si tuturor colaboratorilor, angajatilor in cadrul gestionarii Programului nostru de fidelitate, precum si furnizorilor de servicii.

 

Informatii suplimentare privind destinatarii datelor cu caracter personal pot fi regasite in Politica de confidentialitate a BOTANICAL SRL.

 

TRANSFERURI DE DATE IN AFARA UNIUNII EUROPENE

Transferurile de date in afara Uniunii Europene pot avea loc ca urmare a circumstantelor organizatorice sau a localizarii unora dintre furnizorii nostri (companii de livrare, companii de hosting).

 

DREPTURILE MEMBRILOR

Membrul poate oricand sa verifice si/sau sa modifice datele personale introduse in contul sau in concept-store-ul din Baneasa Shopping City, Romania, sau pe email la adresa: hello@imarskin.com.

Membrul isi poate exercita, de asemenea, drepturile de acces, stergere si portabilitate:

 

 telefonic de luni pana vineri intre 9 – 18 la 0219928 (apel telefonic cu tarif normal, *pentru controlul calitatii, acest apel poate fi inregistrat)\

 pe email la adresa: hello@imarskin.com.

 

Pentru exercitarea acestor drepturi poate fi necesara o dovada a identitatii.

 

De asemenea, membrul poate, prin aceleasi modalitati, sa isi exercite dreptul de opozitie impotriva prelucrarii datelor sale cu caracter personal in scopul prospectarii si profilarii comerciale, sau sa solicite stergerea datelor sale cu caracter personal sau restrictionarea prelucrarii.

Informatii suplimentare privind drepturile de care beneficiati in legatura cu datele dumneavoastra cu caracter personal se regasesc in Politica de confidentialitate a BOTANICAL SRL.

 

INFORMATII SUPLIMENTARE

Pentru informatii complete cu privire la prelucrarea datelor sale personale, membrul este invitat sa citeasca Politicile de Confidentialitate si Cookie-uri disponibile pe site-ul imarskin.ro, maisonolfactif.com.

 

DETALII DE CONTACT ALE RESPONSABILULUI CU PROTECTIA DATELOR (DPO).

Pentru orice problema legata de colectarea si prelucrarea datelor personale de catre BOTANICAL SRL, membrul poate contacta BOTANICAL SRL prin e-mail la adresa hello@imarskin.com.

Membrii pot inainta oricand o sesizare sau plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania (fax: +40 318 059 602, email: anspdcp@dataprotection.ro), in cazul in care aprecieaza ca drepturile de care beneficiaza in calitate de persoane vizate au fost incalcate.

 

DREPTURI REZERVATE PENTRU BOTANICALSRL

BOTANICALSRL isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile Generale si de a informa membrul cu privire la orice modificare prin mijloacele cele mai potrivite (scrisoare, e-mail, actualizarea noilor termeni si conditii generale pe site-ul imarskin.ro, etc).

 

 

Cea mai recenta versiune a termenilor si conditiilor generale ale Programului de Fidelitate IMAR SKIN este cea care poate fi consultata pe site-ul imarskin.ro. BOTANICAL SRL invita astfel membrii sa consulte in mod regulat site-ul imarskin.ro.

 

 

BOTANICAL SRL isi rezerva, de asemenea, dreptul de a modifica sau suspenda Programul de Fidelitate IMAR SKIN.

 

Se precizeaza ca, in cazul incetarii definitive a Programului de Fidelitate IMAR SKIN sau al unei restructurari complete a acestuia, care implica pierderea ofertelor valabile si/sau zilelor de cumparare si/sau punctelor acumulate, membrii vor fi informati printr-un mijloc considerat de BOTANICAL SRL ca fiind cel mai potrivit (scrisoare, e-mail, Whatsapp sau SMS, etc.).

 

In plus, BOTANICAL SRL nu poate garanta ca beneficiile acumulate si neutilizate vor fi refolosite sub orice forma in cadrul unei modificari a programului.

 

BOTANICAL SRL isi rezerva posibilitatea de a nu contacta membrii care nu sunt activi in Programul de Fidelitate IMAR SKIN (adica cei care nu au facut o achizitie de mai mult de 12 luni prin prezentarea Cardului lor de Fidelitate GOLD ELITE MEMBER) pentru a informa despre eventualele modificari aduse programului.

 

Nicio actualizare, modificare sau suprimare a Programului de Fidelitate IMAR SKIN nu va da dreptul membrilor la despagubire.

 

SUSPENDAREA / DEZACTIVAREA / PIERDEREA BENEFICIILOR

Programul de Fidelitate IMAR SKIN este un program care are ca scop furnizarea de beneficii membrilor in functie de achizitiile efectuate pe site-ul imarskin.ro si maisonolfactif.com, cat si in concept-store-ul din Baneasa Shopping City, Romania. In consecinta, in cazul in care membrul nu efectueaza nicio achizitie folosind Cardul sau de Fidelitate IMAR SKIN pentru o perioada de 12 luni consecutive, beneficiile cumulate se pierd.

 

Programul de Fidelitate IMAR SKIN presupune, in plus, ca membrul respecta termenii si conditiile generale ale programului si prezinta un comportament onest fata de BOTANICAL SRL. In consecinta, BOTANICAL SRL isi rezerva posibilitatea de a suspenda programul de Fidelitate IMAR SKIN, chiar de a dezactiva definitiv un Card de Fidelitate si, daca este necesar, de a anula beneficiile aferente in cazul unei utilizari cu rea-credita a programului de Fidelitate IMAR SKIN si/sau vizavi de BOTANICAL SRL.

 

BOTANICAL SRL va executa aceasta suspendare si/sau dezactivare dupa ce a notificat membrul afectat de aceasta prin mijloacele care ii vor parea cele mai potrivite, fara ca membrul sa poata solicita despagubiri, in special in urmatoarele cazuri:

 

in caz de frauda, tentativa de frauda sau furt in concept-store si/sau pe site-ul imarskin.ro sau maisonolfactif.com;

in cazul utilizarii necorespunzatoare sau al deturnarii Programului de Fidelitate IMAR SKIN;

in cazul unor acte care pot afecta functionarea site-ului imarskin.ro sau maisonolfactif.com, functionarea Programului de Fidelitate IMAR SKIN sau functionarea concept-store-ului;

in cazul unor acte care pot afecta functionarea site-ului imarskin.ro sau maisonolfactif.com, functionarea Programului de Fidelitate IMAR SKIN sau functionarea concept-store-ului;

in cazul unui numar anormal de mare de tranzactii in aceeasi zi de cumparaturi si/sau mai multe zile,

in cazul in care un incident de plata nu a fost remediat intr-o perioada de o luna de la notificarea facuta de compania BOTANICAL SRL;

mai general, in cazul incalcarii dispozitiilor stipulate in prezentul document de Termeni si Conditii Generale.

RASPUNDEREA

BOTANICAL SRL este exonerata de orice raspundere pentru toate consecintele directe sau indirecte ale eventualelor functionari defectuoase ale Programului de Fidelitate IMAR SKIN. Cu toate acestea, in eventualitatea unei functionari defectuoase, BOTANICAL SRL va depune toate eforturile pentru ca membrul sa poata pastra beneficiile aferente acumularii de zile de cumparare si puncte.

 

In cele din urma, in cazul pierderii sau furtului Cardului de Fidelitate IMAR SKIN, trebuie anuntat Serviciul Clienti IMAR SKIN care este accesibil de luni pana vineri, intre orele 09:00 – 18:00, la telefon 0219928 (numar cu tarif normal), email hello@imarskin.com. Un nou cod va fi activat in cel mai scurt timp posibil si va oferi detinatorului accesul la beneficiile aferente.


 

 


 

II. DETALII OFERTE BOTANICAL 

Mențiuni: Pentru campaniile de simultane (Oferte 1+1 GRATIS, 50% reducere, zi de naștere etc.), acestea nu se vor cumula între cele. Doar una dintre cele două oferte/ discount-uri poate fi accesată.

 

REGULAMENTUL Campaniei „Ofertă + 1 produs cadou”

 

Perioada: 01.12.2023 - 31.12.2024. Se va încheie prin excluderea produsele de la categoria “Oferte” disponibilă pe imarskin.ro. Produsele sunt disponbile în limita stocului.

                                                                           

Art. 1 – Organizatorul

BOTANICAL SRL (denumit în continuare „Imar Skin”), cu sediul social în Tatarani, Strada Trandafirilor, nr. 7, cod Postal 107059,  județ Prahova, număr de ordine în Registrul Comerţului  J29/2668/2022, cod de înregistrare fiscală RO 46817291, reprezentată legal prin Ioana Marinescu  – Director general.

Art. 2 - Durata și locul de desfășurare a Campaniei

Campania este organizată și se va desfășura în perioada 01.12.2023  - 31.12.2024 pe site-ul www.imarskin.ro.

Art. 3 - Regulamentul oficial al Campaniei

3.1. Regulamentul oficial al Campaniei este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe întreaga durată în format electronic, pe site-ul Imar Skin (www.imarskin.ro).

Campania este activă doar pentru clienții care plasează comenzi online pe imarskin.ro.

3.2. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Art. 4 - Dreptul de participare

4.1 Pot participa la Campanie persoanele fizice sau persoanele juridice  („Participanții”) cu domiciliul sau reședința, respectiv sediul în România sau care, în cazul achizițiilor de la distanță, pot indica o adresă de livrare din România.

4.2 Organizatorul îsi rezervă dreptul de a anula în mod discreționar participarea oricărei persoane care nu respectă Regulamentul, care este suspectat de fraudă, care acționează într-un mod lipsit de etică sau perturbator sau care se determină ca acționează cu intenția de a deranja, abuza, amenința sau hărțui orice persoană, fără a avea obligația de a o demonstra cu probe.

 

Art 5. – Produsele implicate în campanie

5.1 Produsele Imar sunt implicate în campanie și sunt supuse promoției:

+ 1 produs cadou. Pentru a accesa și a beneficia de oferta produsele trebuiesc achiziționate din secțiunea Oferte disponibilă pe imarskin.ro.

Seturile disponibile:

  1. Ser Growth factors, 30 ml + CADOU - cremă Morning beauty, 50 ml;
  2. Pro ceramide eye, crema pentru îngrijirea zonei perioculare, 30 ml + CADOU Silk Eye Mask, mască pentru îngrijirea zonei perioculare, 140 g
  3. Growth factor eye contour, ser pentru îngrijirea zonei perioculare, 30 ml + CADOU Silk Eye Mask, mască pentru îngrijirea zonei perioculare, 140 g
  4. Crema depigmentantă Be White, 50 ml + CADOU crema Confort Extrem, 50 ml
  5. Mască Goldish, 100 ml + CADOU - cremă Morning beauty, 50 ml
  6. Zen eyes - ser pentru îngrijirea zonei perioculare, 30 ml + CADOU Silk Eye Mask, mască pentru îngrijirea zonei perioculare, 140 g
  7. Ser Goldish, 50 ml + CADOU Goldish, blend de uleiuri pentru luminozitate, 50 ml
  8. Baby Doll - jeleu de curățare, 150 ml + CADOU Baby Doll - Apă micelară & tonică, 250 ml
  9. Crema Prințesa Japoneză, 50 ml + CADOU Mist & Tonic facial: colagen, 50 ml
  10. Crema Goldish pentru zi, 50 ml, Crema Goldish pentru seara, 50 ml + CADOU ser Goldish, 30 ml

Produsele sunt disponibile în limita stocului.

IMAR își rezervă dreptul de a modifica combinațiile de produse pe tot parcursul campaniei.

Pentru a beneficia de campanie, produsule trebuiesc achiziționate din secțiunea „Oferte” disponibilă pe imarskin.ro.

Oferta NU se cumulează cu reducerea de membru, cu gift voucher sau alte vouchere oferite clienților de către Imar Skin.

Oferta nu se cumulează cu alte promoții/beneficii și se oferă în limita stocului disponibil.

 

5.2 Oferta este disponibilă doar pe www.imarskin.ro , în limita stocului disponibil, valabil posesorii de card de fidelitate.

5.3. Participantii vor putea achiziționa produsele doar pentru uz personal, nu pentru a fi recomercializate.

5.4 Oferta nu se cumulează cu alte oferte din show-roomul Imar de pe teritoriul României, pe website-ul  www.imarskin.ro  sau obtinute ca urmare a deținerii unui card de fidelitate.

Art. 6 - Condiții de retur

6.1. Returnarea produselor achiziționate se va realiza respectând condițiile de retur valabile pe www.imarskin.ro.

6.2. Nu se acordă contravaloarea în bani a reducerii acordate.

6.3. In cazul în care clientul optează pentru înlocuirea produsului achizitionat în cadrul Campaniei, noul produs care îl înlocuiește nu va mai beneficia de oferta respectivă, cu excepția situației în care el însuși face obiectul unei Campanii sau oferte speciale. Pentru claritate, la momentul înlocuirii, pentru noul produs se aplică prețul valabil la data înlocuirii.

Art.7 – Limitarea răspunderii

7.1. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei campanii.

7.2 Organizatorul este exonerat de răspundere în caz de forță majoră sau de caz fortuit, potrivit prevederilor art. 1351 Cod Civil.

7.3 Pentru scopul acestui regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de către Organizator și a cărui apariție îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și indeplini obligațiile asumate prin prezentul regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fără a se limita la acestea: războaie, incendii, inundații, greve și blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum și orice reglementare care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului. Dacă, din orice motiv, aceasta Campanie nu se poate desfășura conform planificării datorită unor cauze aflate în afara controlului Organizatorului, fraudei, problemelor tehnice, sau oricăror alte cauze care, în opinia Organizatorului, corup sau afectează administrarea, securitatea, corectitudinea, integritatea sau desfășurarea corespunzătoare a Campaniei, Organizatorul își rezervă dreptul de a anula, înceta, modifica sau suspenda Campania. In situația în care Campania încetează din cauza forței majore, fraudei sau a dificultăților tehnice înainte de finalul Perioadei Campaniei, se va face un anunț oficial la locația Campaniei.

7.4. Organizatorul nu va fi responsabil pentru întârzierile în livrarea produselor cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor de către furnizorii acestuia, de servicii de curierat etc.

Art 8. DISPOZIȚII FINALE

8.1. Prin achiziționarea unui produs participant la Campanie, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

8.2. BOTANICAL S.R.L. își rezervă dreptul să modifice prezentul Regulament prin act aditional ori de câte ori este necesar, cu publicarea actului aditional pe site-ul oficial al Organizatorului, respectiv www.imarskin.ro , si punerea lui la dispoziția clienților.

8.3. Orice reclamație legată de desfășurarea Campaniei va fi adresată în scris Organizatorului la adresa sediului social specificată în prezentul Regulament, in termen de 14 (paisprezece) zile lucrătoare de la data finalizării Campaniei ce face obiectul prezentului Regulament.

8.4. Eventualele litigii apărute între Organizator și participanții la Campanie vor fi soluționate pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, de către instanțele judecătorești competente.

 

BOTANICAL S.R.L.